Wednesday, January 10, 2007

Lang tiden siden sidst

Vi er for dårlige til at blogge nyt. Håber vi kan komme igang igen . Vi har netop overstået en god lang juleferie og er så småt gået igang med at indtage det nye år. Malte trives i børnehaven og Rebekka i sin elskede skole. Jeg stortrives på mit job hos Unomedical.
Jeg er igang med de sidste forberedelser til en 2-3 ugers tur til fabrikken i Mexico. Her skal jeg sammen med kolleger fra DK og Mx igang med indkøring og validering af en stor produktionslinie.Projektet, som har været igang siden foråret, er min hidtil største opgave som projektleder. Jeg glæder mig meget, selvom det betyder at jeg skal være væk fra familien. Men sådan er det jo tit, man kan ikke få det hele.
De mange spændende opgaver på mit job har også sat vores projekt, med renovering af vores gamle hus, på "stand by".

Idag har jeg været til "Turbodrengene". Det er far&søn gymnastik. Malte var lidt træt, så han var svær at få igang. På et tidspunkt fakede han en ankelskade. Det hjalp da redskaberne kom frem. Jeg fandt ud af at vi skal til opvisning til foråret.... Shit, det sagde de ikke noget om da vi meldte os til. Sidste gang jeg var deltager i et gymnastikstævne var i 10. klasse på Hellebjerg. I stram lykradragt og halvlangt nakkehår.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home